گشتی در فضایی متفاوت، فرصت نوجوانی و فراغتی در لواسان

گشتی در فضایی متفاوت، فرصت نوجوانی و فراغتی در لواسان به گزارش كاركادو روزهای گرم تابستان است و حوزه علمیه و مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) لواسان رنگ و بوی متفات گرفته است.


اینجا طلاب حوزه علمیه دست به دست هم داده اند و تابستان حوزه را تبدیل به محیطی آرام و دلنشین برای نوجوانان منطقه لواسان كرده اند. خبرآنلاین سری زده است به فضای متفاوت محیط حوزه و مسجد امام حسن مجتبی(ع) در لواسان. اینجا طلاب و استادان حوزه علمیه، در روزهای تابستان در كنار درس و بحث و تحصیل علم دین، فرصت ها و فراغت های خویش را برای تشكیل كلاس های متنوع آموزشی و برنامه های تفریحی نوجوانان صرف می كنند.
این مدرسه علمیه در سال 1372 به صورت رسمی افتتاح و زیر نظر مركز مدیریت حوزه های علمیه كشور كار خویش را شروع كرده است. از امتیازات این مدرسه، وجود كتابخانه ای غنی با حدود 35 هزار جلد كتاب در مخزن آن است كه زیرساختی مناسب برای حركت مدرسه به سمت تخصصی شدن محسوب می شود؛ همینطور در این مدرسه و با بازسازی خوبی كه در آن صورت گرفته، فضای زندگی و كار فرهنگی و علمی طلاب فراهم گشته است. تقدیر از واقف مدرسه علمیه لواسان.
از طناب بازی تا پینگ پنگ و فوتبال دستی و ورزش های صبحگاهی، طراوت دل انگیزی ست كه تابستان حوزه علمیه را رقم زده است.

گذشته از كلاس های فكری و آموزش های اخلاقی و عقیدتی، بچه ها به بازی با مقوا و طراحی و كاردستی هم می پردازند.
صبحگاه ها و عصرانه های پر شور با حضور طلاب نوجوان از دیگر مدرسه ها هم همچون فعالیت های تابستانی حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) است.
در كنار همه خبرهای منفی كه این روزها از لواسانات در رسانه ها منعكس می شود، تلاش های فرهنگی این حوزه علمیه را باید رویشی نو برای امیدهای فردای جامعه ایران دانست. /6262

1398/05/03
11:23:38
5.0 / 5
4469
تگهای خبر: جوان , طراحی , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی