برگزاری یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی فارس

برگزاری یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی فارس كاركادو: دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی استان فارس در شیراز با حضور خانواده های شهدا، دانشجویان، مسئولان اجرایی استان و مدیران دانشگاه های فارس و سردار وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع مقدس در شیراز برگزار گردید.



به گزارش كاركادو به نقل از ایسنا، بامداد پنجشنبه 30 آذر دومین یادواره سرداران و 385 شهید دانشجوی دانشگاه های استان فارس در شیراز با اجرای سرود، نمایش و سخنرانی مسئولان و تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی مدافع حرم برگزار گردید.

قزل سفلی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در این یادواره اظهار داشت: نخستین یادواره در سال 93 با شكوه هر چه تمام تر برگزار گردید.

وی با یادآوری اینكه در میان شهدای ایران اسلامی نام 44700 شهید همچون ستاره هایی تابناك می درخشد، اظهار داشت: شخصیت علمی، فكری و اخلاقی شهدا چنان به ظهور رسیده است كه نسل جدید باید برای پی بردن به تمام ابعاد این شخصیت های ماندگار سال ها پژوهش انجام دهند.

وی با اشاره به ایجاد دبیرخانه دائمی ستاد یادواره ی سرداران و شهدای دانشجوی فارس از سال 93، اظهار داشت: برای برگزاری دومین یادواره كار از مردادماه امسال شروع شد و طی این مدت برنامه ریزی های دقیقی را با فعال شدن 12 كمیته انجام دادیم.

او با اشاره به اینكه امروز و در دومین یادواره ی شهدای دانشجوی فارس، از خانواده های معظم 6 شهید دانشجوی مدافع حرم، تجلیل خواهد شد، اظهار داشت: طی این مدت 7 جشنواره فرهنگی، هنری، علمی، رسانه ای و... به همراه 56 یادواره شهدای دانشجو در نقاط مختلف استان فارس برگزار گردید.

او با یادآوری اینكه در این ماه ها با خانواده 200 شهید دانشجو دیدار و اطلاعاتی پیرامون زندگی، وصیت نامه، فعالیت ها و.... این شهیدان گردآوری شده است، اظهار داشت: این اطلاعات در بانك اطلاعات شهدای دانشجو نگهداری می گردد.

قزل سفلی همینطور از تهیه مجموعه ی آثار شهدا در قالب كتابی با عنوان سرآمدان ایمان اطلاع داد و اظهار داشت: تهیه نماهنگ، آلبوم عكس، فیلم و... از اقدامات انجام شده برای دومین یادواره شهدای دانشجوی فارس بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس ابراز امیدواری كرد كه با تداوم فعالیت های دبیرخانه ستاد دانشجویان شهید استان فارس، شاهد تولیدات بیشتری در این زمینه باشیم.


1396/09/30
14:19:55
5.0 / 5
4522
تگهای خبر: جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی