هدیه های مناسب برای نوزادان

هدیه های مناسب برای نوزادان كاركادو: هدیه دادن در مناسبت های گوناگون یكی از لذت بخش ترین و البته سخت ترین كارهایی است همه ی ما دست كم یك بار آن مواجه می شویم بخصوص اگر این هدیه برای یكی از آشنایان كمی دور باشد و یا مناسبت های خاصی مثل كادو زایمان و یا هدیه چشم روشنی نوزاد باشد سختی انتخاب هدیه دو چندان می شود. هدیه ی بارداری و یا كادوی زایمان معمولا هدیه ای ارزشمند غالبا سرویس طلا، سكه ، پول و یا هدیه هایی از این قبیل است كه بر حسب بودجه و سلیقه ی افراد خریداری می شود، اما امروز می خواهیم شما را با هدیه های دوست داشتنی كه می تواند در كنار هدیه ارزشمند شما قرار بگیرد و یادگاری دوست داشتنی برای عزیزان تان باشد آشنا كنیم پس با ما همراه باشید.


دسته گل
 
حتما توجه داشته باشید كه برای هدیه بعد از زایمان در كنار هدیه اصلی دسته گل هم تهیه كنید. گل ها تاثیر بسیار زیادی در روحیه و آرامش بخشیدن به فضای مادر و نوزاد دارند اما حتما توجه داشته باشید كه گل های خریداری برای مادر یا نوزاد حساسیت زا نباشد، بهتر است گل ها را برای فضای خانه خریداری كنید و در محلی دور تر از نوزاد نگه داری كنید.
 
سیسمونی نوزاد
 
هدیه چشم روشنی نوزاد می توانید بخش كوچكی از از سیسمونی نوزاد باشد. اگر نوزاد یكی از اقوام نزدیك شماست می توانید در كنار هدیه ی اولیه بخش كوچكی از سیسمونی نوزاد را خریداری كنید، توجه داشته باشید كه كالای خریداری شده حتما با سایر جزییات سیسمونی نوزاد هماهنگی داشته باشد. در مطلب خرید سیسمونی نوزاد، پدر و مادر ها بخوانند! شما را با جزییات مورد نیاز برای سیسمونی آشنا كرده ایم با سر زدن به آن می توانید اطلاعات مناسبی در این زمینه كسب كنید.
 
كوسن یا بامپر
 
بامپر در واقع نوعی كوسن و محافظ تخت نوزاد است، شما می توانید در كنار هدیه چشم روشنی نوزاد یكی از این بامپرهای دوست داشتنی و بامزه را به عزیزان تان هدیه دهید توجه داشته باشید كه بامپر انتخابی شما جنس نرم و لطیف داشته باشد و از پارچه های غیر حساسیت زا انتخاب شده باشند. می توانید این كوسن ها را با روتختی و یا پرده ی اتاق نوزاد هماهنگ انتخاب كنید.
 
قاب عكس
 
یكی از جذاب ترین هدیه های چشم روشنی نوزاد و یا هدیه ی بارداری، قاب عكس مادر و نوزاد است. می توانید در این قاب عكس نوزاد یا حتی سونوگرافی مادر را قرار دهید و به عنوان یك یادگاری ارزشمند در كنار هدیه ی اول تان به عزیزانتان هدیه دهید.
 
عروسك های پولیشی
 
یكی از جذاب ترین هدیه ها برای نوزاد تازه به دنیا آمده، عروسك و جزییات تزیینی اتاق نوزاد می باشد. در انتخاب عروسك های پولیشی حتما توجه داشته باشید كه مناسب برای محدوده ی سنی نوزادان باشد همچنین از پارچه های ضد حساسیت و نرم ساخته شده باشند. عروسك های موزیكال برای نوزادان معمولا جذابیت بیشتری دارند كه با توجه به بودجه ی شما معمولا انتخاب های متعددی در بازار موجود است.
 
دیوار كوب
 
یكی دیگر از جزییات بامزه ای كه می تواند جذابیت خاصی به فضای اتاق نوزاد از راه رسیده ببخشد دیواركوب های گل دوزی شده است، این دیوار كوب ها می تواند عكس و یا حتی اسم كوچولو تازه متولد شده در خانواده ی شما باشد و جلوه ی خاصی را به فضای داخلی اتاق او ببخشد و به عنوان یك یادگاری ارزشمند برای او باقی بماند.
 
مجسمه
 
مجسمه یكی دیگر از هدیه های جذاب برای هدیه بارداری و یا كادو زایمان می باشد كه می تواند درون جعبه ی كادوی شما بدرخشد. برای انتخاب مجسمه توجه داشته باشید كه حتما تمی از خانواده و یا مادر و فرزند را در طراحی خود داشته باشد همچنین رنگ های ساده و ظاهری آرامش بخش داشته باشد تا جذابیت آن دو چندان شود.
 
ظروف سفالی خاص
 
یكی دیگر از هدیه های شگفت انگیز بارداری و یا كادو روز زایمان كه در كنار كادو اصلی شما می تواند بدرخشد. ظروف سفالی خاص از چهره ی همسر یا عزیزان تان می باشد.
 
بازی های فكری
 
برای هدیه چشم روشنی نوزاد كمی دورتر باندیشید و سعی كنید هدیه ی شما كارآمد تر باشد و مدت زمان طولانی تری برای نوزاد تازه متولد شده كارایی داشته باشد. بازی های فكری، بازی های تقویت هوش كودك از جمله هدیه های با ارزشی است كه در كنار هدیه اولیه ی خود می تواند برای نوزاد تازه متولد شده در نظر بگیرید.
1396/06/26
21:38:45
5.0 / 5
7859
تگهای خبر: كادو , گل , هدیه , تولد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی