چهل و یكمین سالگرد انقلاب اسلامی،

قائم مقام حوزه های علمیه: راه غلبه بر استكبار قوی تر شدن است

قائم مقام حوزه های علمیه: راه غلبه بر استكبار قوی تر شدن است به گزارش كاركادو ایسنا/سمنان قائم مقام حوزه های علمیه كشور راه غلبه بر دشمنان و استكبار جهانی را قوی تر شدن كشور و به ویژه پیشرفت در حوزه های اقتصادی ارزیابی كرد و اظهار داشت: باید آنقدر قوی شویم كه دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.


حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در جمع راهپیمایان 22بهمن در سمنان به تمجید از حضور مردم سمنان در راهپیمایی امروز با وجود برودت هوا و بارش برف و باران پرداخت و اظهار نمود: این حضور پرشكوه پیام های مختلفی برای دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
وی با اذعان به اینكه پیام شاخص این حضور اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است اضافه كرد: مردم با این حضور اعلام می كنند كه به تداوم راه نورانی شهدا و ایستادگی در مقابل دشمنان و همینطور بر حراست و صیانت از میراث گران بهای شهدا اصرار دارند.
قائم مقام حوزه های علمیه كشور با اشاره به اینكه پیام دیگر این حضور به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر عالم است خاطرنشان كرد: دل های زیادی در جهان به امید انقلاب اسلامی و پیشرفت های روز افزون آن می تپد.

وی حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی را نمودی از دلبستگی مردم به انقلاب دانست و اضافه كرد: ملت ایران ملت متعهد و با بصیرتی است و هنوز هم با همان بصیرت كه در انقلاب 57 حضور یافت و نظام ستمشاهی را ریشه كن كرد، به دفاع از انقلاب می پردازد.
حجت الاسلام غفوری با اشاره به اینكه ملت ایران با درك درست از شرایط به پشتیبانی از انقلاب می پردازد اظهار داشت: مردم علیرغم مشكلات اقتصادی و معیشتی، همچون اصحاب پیامبر(ص) و اهل بیت(س) پای اسلام و ارزش های آن ایستاده است.
وی با اشاره به اینكه این حضور پیامی هم به استكبار جهانی و عوامل منطقه ای آن دارد افزود: مردم با این حضور به دشمنان پیام می دهند كه گمان مبرید كه با تحریم و تحمیل سختی می توانید این ملت را از اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی جدا كنید.
سخنران راهپیمایی امروز در سمنان، با اشاره به اینكه كسی نمی تواند این ملت را از طریق امام حسین(ع) و شهدای انقلاب جدا كند افزود: این ملت باآنكه از مشكلات معیشتی موجود گله مند است اما به راهش ایمان و بصیرت دارد و اینگونه مسائل را به درستی از هم تمیز می دهد.
وی مسیر پیش روی انقلاب را مسیری روشن و نویدبخش خواند و اظهار داشت: مردم با وجود برخی مشكلات اقتصادی به این راه باور دارند و از همین رو با حضور در پای صندوق های رای به اصلاح امور همت می گمارند.
غفوری با اشاره به اینكه پیام دیگر این حضور به رهبری معظم انقلاب است اضافه كرد: در همه دنیا رهبری به درایت، ساده زیستی، تدبیر، مردمی بودن و فدایی بودن رهبری انقلاب اسلامی ندارد و ازاین رو ملت می كوشد كه پرچم این انقلاب را كه به دستان شهدا بوده در ركاب شهدا به صاحب اصلی آن امام عصر(عج) بسپارند.

وی با اشاره به اینكه این ملت بی نظیر شایسته بهترین خدمات هستند از مسئولان دولتی و خصوصا بخش های اقتصادی خواست در قرارگاه اقتصاد مقاومتی تدابیر جدی تری برای حل مشكلات معیشتی مردم بیاندیشند.
این مدرس حوزه علمیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس اظهار داشت: راه رهایی از عداوت دشمن قوی تر شدن است و برای قوی تر شدن نیازمند مجلسی قوی هستیم.
وی با اشاره به اینكه باید نمایندگانی قوی و شجاع انتخاب نماییم اظهار داشت: باید به كاندیداهایی رای دهیم كه دلبسته دنیا نبوده و بیشتر از اینكه دغدغه خویش را داشته باشند دغدغه حل مشكلات مردم را داشته باشند.





منبع:

1398/11/22
15:21:58
5.0 / 5
4104
تگهای خبر: ارزیابی , خدمات , گل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی