آمار فروش فیلم های سینمای ایران

آمار فروش فیلم های سینمای ایران كاركادو: جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی توسط پخش كنندگان در حالی اعلام گردید كه فیلم هایی جدیدی از دو هفته ی گذشته به نمایش درآمده اند.



غلامرضا فرجی- مدیر پخش حوزه هنری - در گفتگو با ایسنا، آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یك روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در 17 روز، ۲۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان ها اعلام كرد.
وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «فصل نرگس» به كارگردانی نگار آذربایجانی با نمایش در ۱۵ سالن در 10 روز نمایش تاكنون ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستان ها فروخته است.
مسوول پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری را با گذشت 10 روز از آغاز اكران اش در 42 سالن سینمایی 310 میلیون تومان اعلام كرد كه به تفكیك در روز 4 شنبه، 40 میلیون تومان و در روز 5 شنبه، 66 میلیون تومان فروش داشته است.
میرزایی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بعد از گذشت 8 هفته و با در اختیار داشتن 40 سالن سینمایی 4 میلیارد و 320 میلیون تومان و به تفكیك در روز چهارشنبه 33 میلیون و 5 شنبه 45 میلیون تومان فروش داشته است.
او همچنین اضافه كرد: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» به كارگردانی سامان مقدم با اكران در 30 سالن سینمایی و بعد از گذشت 14 هفته به فروش 20 میلیارد و 650 میلیونی دست یافته است كه به تفكیك در روز 4 شنبه، 21 میلیون و در پنج شنبه، 38 میلیون تومان فروش داشته است.
به گفته ی میرزایی مسئوول پخش فیلمیران؛ آمار فروش «ساعت 5 عصر» مهران مدیری در اوایل هفته ی جاری اعلام می شود اما آخرین آمار رسمی این فیلم كه 21 مرداد ماه اعلام شد؛فروش این فیلم بعد از گذشت 4 هفته از شروع اكرانش،با در اختیار داشتن 110 سالن سینمایی،6 میلیارد و 130 میلیون تومان بوده است.
حبیب اسماعیلی- مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان- هم فروش فیلم سینمایی «گذر موقت» به كارگردانی افشین هاشمی كه تاكنون ۲ هفته و در ۲۵ سینما بر روی پرده نمایش بوده است را، ۱۳۰ میلیون تومان اعلام كرد.
همچنین فیلم سینمایی «اكسیدان» ساخته حامد محمدی با دراختیار داشتن ۹۰ سالن سینما و با گذشت ۸ هفته از آغاز اكراناش، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» را اعلام نكرد و به ایسنا گفت: تهیه كننده تمایلی ندارد فعلا آمار فروش فیلم را اعلام كند.
خبرنگار ایسنا پیگیر آمار فروش فیلم سینمایی «پاتو كفش من نكن» ساخته محمدحسین فرحبخش است.

 

1396/05/27
20:42:16
5.0 / 5
4829
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی