عیادت از هنرمندان پیشكسوت

عیادت از هنرمندان پیشكسوت به گزارش كاركادو مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت بامداد امروز ۲۲ مهر ماه با حضور در بیمارستان های «دی» و «پاستورنو» از ملكه رنجبر بازیگر پیشكسوت و غلامحسین شادی پیشكسوت معماری سنتی عیادت نمود.


به گزارش كاركادو به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشكسوت، سید عباس عظیمی همراه برخی مدیران این موسسه با حضور در بیمارستان دی تهران از ملكه رنجبر كه این روزها به دلیل عارضه قلبی بستری شده است عیادت كرد.
این هنرمند با ابراز شادمانی از دیدار با مدیر و كاركنان موسسه هنرمندان پیشكسوت بیان كرد: قرار است، فردا تحت عمل جراحی قلب باز قرار بگیرم و از محبت های شما در چندسال اخیر تشكر می كنم كه برخلاف عده ای كه فراموشم كردند یا بسیاری كه تنها سخن گفتند، همواره به یاد و فكر من بوده اید و مرا از یاد نبردید.
فرزند این هنرمند قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون هم در جملاتی از مردم خواست تا برای بهبود و موفقیت عمل جراحی مادرش دعا كنند.
در ادامه برنامه های موسسه هنرمندان پیشكسوت، سیدعباس عظیمی برای عیادت از غلامحسین شادی، پیشكسوت معماری سنتی بخصوص رشته آیینه كاری به بیمارستان پاستور نو رفت.
این هنرمند هم كه اخیرا مورد عمل جراحی قرار گرفته بود ضمن ابراز شادمانی و تشكر از این دیدار، از شرایط بسیار بد كاری در حوزه حرفه ای كاریش سخن گفت واز بی توجهی نهادها و سازمان هایی كه با آنها بیش از ۳۰ سال همكاری می كرده در رسیدگی به امور پیشكسوتان گلایه كرد.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشكسوت برای استاد شادی هم همچون ملكه رنجبر آرزوی بهبودی و ابراز امیدواری كرد: با بهبود استادان دوباره شاهد حضور این عزیزان در برنامه های موسسه باشیم.


 

1396/07/22
18:24:07
5.0 / 5
5672
تگهای خبر: قلب , هنر , هنرمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی