پخش سریال تایتانیك از شبكه چهارم سیما

پخش سریال تایتانیك از شبكه چهارم سیما به گزارش كاركادو سریال خارجی «تایتانیك؛ خون و فولاد» ـ ساخته كی ران دانلی ـ از هشتم آذر ماه به روی آنتن شبكه چهار سیما می رود.


به گزارش كاركادو به نقل از روابط عمومی شبكه چهارسیما، واحد تامین برنامه شبكه چهار سیما كه هر روز ساعت ۱۸: ۱۰ یه سریال خارجی را روانه آنتن پخش می كند، بعد از پخش آخرین قسمت از سریال خارجی «دوران كهن» كه هفتم آذر ماه به نمایش درمی آید، سریال ۱۲ قسمتی «تایتانیك خون و فولاد» را به روی آنتن می برد.
سریال «تایتانیك، خون و فولاد» محصول مشترك كشورهای فرانسه، ایتالیا، كانادا و ایرلند است كه كی ران دانلی آن را در سال ۲۰۱۲ در ژانر درام و تاریخی كارگردانی كرده است.
این سریال ۱۲ قسمتی، از كارخانه ساخت كشتی تایتانیك، كارگردان و مهندسان آن آغاز و تعارض و كشمكش های طبقه كارگران و اغنیاء تصویر می گردد. در طول ساخت كشتی، تنش میان كارگران و اغنیاء افزایش می یابد. تا جایی كه ولف در پی كاهش هزینه ها، با استفاده از مواد ارزان تر است اما كارگران در تلاشند با تشكیل اتحادیه ها حق نظر دادن پیدا كنند. در اوج این كشمكش ها، مارك به صوفیا (یك مهاجر ایتالیایی) علاقه مند می گردد و....
كوین زگرز، درك جاكوبی، آلساندرا ماسترو ناردی در این مجموعه خارجی نقش آفرینی كرده اند.


 

1396/09/06
23:51:56
5.0 / 5
4659
تگهای خبر: فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی