سینمایی كه قناد و قصاب فیلمسازش هستند، شریفی نیا از سرش زیاد است!

سینمایی كه قناد و قصاب فیلمسازش هستند، شریفی نیا از سرش زیاد است! به گزارش كاركادو محمد بیك زاده تهیه كننده سریال امام علی در بخشی از  حرف هایش در مصاحبه با خبرآنلاین، گفت محمدرضا شریفی نیا هیچ نقشی در انتخاب بازیگران این سریال نداشته است.


به گزارش كاركادو به نقل از خبر آنلاین، محمد بیك زاده تهیه كننده قدیمی سیما كه سریال امام علی و فیلم ساحره را تهیه كرده، در بخشی از گفت وگوی تفصیلی خود با خبرنگار ما اظهار داشت: «رضا شریفی نیا آن موقع فقط دستیار میرباقری بود. اتفاقا ما برای نقش ولید به گزینه نمی رسیدیم و رضا همین طور داشت زبان می ریخت. یك دفعه با همان لحن شوخی گفتم این فلان فلان شده خود ولید است. گریمش كه كردیم دیدیم واقعا خودش است!»
او افزود: «آن وقت ها اصلا ازاین خبرها نبود. رضا فقط كارش را در جمع ما می كرد و حتی یك بازیگر هم معرفی نكرد. حالا هم در سینمایی كه قناد و قصاب تهیه كننده و فیلمساز می شوند، یكی مثل رضا شریفی نیا از سرش هم زیاد است و اگر این كار را برای شان انجام می دهد اتفاقا خودش یك نعمت است برای این سینما.» متن كامل این گفت و گو از ماجرای فردین و فائقه آتشین تا دستمزد داریوش ارجمند برای مالك اشتر را در این لینك بخوانید. ۲۵۸۲۵۸

1398/03/23
18:51:42
5.0 / 5
4629
تگهای خبر: سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی