شکایت های سفر را کجا ببریم؟

شکایت های سفر را کجا ببریم؟ به گزارش کارکادو مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر اعلام نمود: شماره تلفن ۰۹۶۲۹ در تعطیلات عید فطر برای ثبت شکایت مسافران فعال گشته است.


به گزارش کارکادو به نقل از ایسنا، این سامانه براساس اعلام ستاد هماهنگی خدمات سفر ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایت مسافران است. به جز این شماره تماس، ثبت شکایت ها از راه سامانه اینترنتی https: //www.۰۹۶۲۹.ir// هم امکان پذیر است.
یحیی نقی زاده محجوب، مسؤول کمیته نظارت این ستاد همینطور گفته است: تلاش می شود برای تأمین رضایت مسافران، شکایت های ثبت شده به سرعت بررسی و در صورت ضرورت نمایندگان نظارت به محل اعزام شوند.
مسؤول کمیته نظارت ستاد هماهنگی خدمات سفر از مسافران درخواست کرده در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در مراکز و تاسیسات گردشگری، موارد را از راه این سامانه ثبت و اطلاع رسانی کنند.
علاوه بر شکایت، سامانه ۰۹۶۲۹ درباره راه ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، آب و هوا، جاذبه های گردشگری و دیگر خدمات در ارتباط با سفر ملزم به اطلاع رسانی است.




منبع:

1401/02/12
08:14:18
5.0 / 5
220
تگهای خبر: خدمات , سفر , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی