گزارشی از یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

گزارشی از یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از شنبه (۲۰ آبان ماه) كار خویش را آغاز می كند و تا ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.


به گزارش كاركادو به نقل از ایسنا، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شركت های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه های دیجیتال از تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد.
مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ساعت ۱۰ بامداد روز شنبه (۲۰ آبان) با حضور سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد جواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) و سید مرتضی موسویان (رییس مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در مصلی تهران برگزار می گردد.
یكی از خصوصیت های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است كه انعكاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه ها به صورت مصاحبه ای و تاك شو است كه در آن به گفتگو با مسئولان و میهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته می گردد.

روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی برای بازدیدكنندگان نمایشگاه رسانه های دیجیتال
جواد موحد، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از اهدای روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی به شركت كنندگان در نمایشگاه اطلاع داده است. «با هدف تقدیر از شركت كنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، جوایز نفیسی تهیه شده كه قرار است روزانه و به قید قرعه به آنها اهدا شود. این جوایز گجت های دیجیتالی مانند تبلت خواهند بود كه توسط مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تهیه شده و در قرعه كشی های روزانه به شركت كنندگان در نمایشگاه اهدا خواهد شد. »


برگزاری دو استارتاپ تولید محتوای دیجیتال
همچنین امیرحسین اسدی، دبیر بخش كسب وكارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از برگزاری رویداد استارتاپ ویكند در این نمایشگاه اطلاع داده است. او با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی، اظهار نمود: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال دو رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتالی برگزار می شود. این دو رویداد شامل دو بخش آزاد و ویژه دانش آموزی خواهد بود كه در ایام ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار می گردد.
اسدی اضافه كرد: در همین راستا در روز ۲۴ آبان نشست آموزش مجانی تولید محتوا در فضای مجازی توسط استاتید مجرب شتاب دهنده ابر زندگی برگزار شده و ۲۵ آبان از ساعت ۱۰ الی ۱۹ رویداد استارتاپی تولید محتوا برگزار می شود. همینطور مبحث تولید محتوا در این رویداد آزاد است و می تواند شامل مواردی همچون سبك زندگی، سلامت، ورزش، رسانه ها و دیگر موارد باشد. محورهای این رویداد نرم افزارهای تلفن همراه، وب سایت، بازی های رایانه ای و نرم افزارهای چندرسانه ای است و علاقه مندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www. abrezendegi. ir/digitalmedia رجوع كنند.


استقرار استودیوهای برنامه سازی و نخستین تلویزیون نمایشگاهی
حمید ضیایی پرور، قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از استقرار نخستین تلویزیون نمایشگاهی ایران در این نمایشگاه اطلاع داده است؛ «یكی از خصوصیت های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است. این تلویزیون نمایشگاهی مجهز به امكانات استودیویی هوشمند است و با عنوان تلویزیون سرآمد به تولید و پخش برنامه خواهد پرداخت.
ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتالقائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ادامه داد: برنامه های تلویزیون سرآمد با محوریت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تهیه و در تمامی ساعات برگزای نمایشگاه برای بازدیدكنندگان پخش خواهد شد. انعكاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه ها مصاحبه ای و تاك شو است كه در آنها به گفت وگو با مسئولین و میهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته خواهد شد.

برگزاری ۱۲۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال
به گفته مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال قرار است ۱۲۰ نشست و كارگاه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در این نمایشگاه برگزار گردد.
به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مجید شفیعی اظهار نمود: حضور عموم علاقه مندان در این كارگاه ها آزاد و مجانی است و به شركت كنندگانی كه پیش از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در این نشست ها و كارگاه های تخصصی در سامانه اینترنتی سرآمد اقدام كرده باشند، بعد از آخر نمایشگاه، گواهی معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطا خواهد شد. موضوعات این نشست ها و كارگاه ها شامل مواردی چون كسب وكار مجازی، سواد فضای مجازی، آموزش نرم افزارهای تخصصی حوزة نشر دیجیتال، آموزش راه كارهای تولید و نشر محتوای فضای و مشاوره های تخصصی سازمان ها و مراجع قانونی مرتبط با حوزه فضای مجازی است.
مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همینطور با اشاره به مشاوره با اساتید و متخصصان حوزه فضای مجازی برای برگزاری این نشست ها و كارگاه ها، تصریح كرد: شرط صدور گواهی معتبر برای افراد ثبت نام در سامانه اینترنتی سرآمد است.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می گردد و از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدیدكنندگان خواهد بود.
* اطلاعات این گزارش از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگرفته شده است.


 

1396/08/19
23:21:57
5.0 / 5
5605
تگهای خبر: جایزه , عكاس , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی